És evident que el joc en si dóna uns valors i unes normes, ja siguin imposades per les regles d’aquest, com intangibles que vas aprenent a mesura que t’endinses dins el mondels videojocs. Així m’animo a afirmar que jugar pel simple fet de jugar ja ensenya. A part, de que guiat de forma correcta pot ensenyar en d’altres camps com els de l’autocontrol (cosa no trivial pel desenvolupament correcte de la societat, que no és poc),...
No obstant i des de la meva vessant de jugador, en el sentit mes ampli de la paraula, (videojocs, cartes, bàsquet,...) he de dir que quan jugo, jugo. Amb això intento expressar que el concepte de no joc és molt perillós. Si porto la play a classe i la miro, l’ensenyo la toquem, la mirem, i passo un dvd sobre mates utilitzant la màquina, m’estic desviant del meu propòsit inicial, i és que no tot ha de ser sempre útil des de la vessant subjectiva de la idea de qui posa les normes.
Jordi
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario